8 september 2015

Deze foto werd gemaakt op 8 september 2015.

1. George Verhoeff:
    8 september 2015
    Wat een spannende belevenissen weer en super veel foto's.
    Geeft een goed beeld van jullie reis door China
  2. Rudi:
    8 september 2015
    Leuke foto,s .gave ervaring en gelukkig zijn jullie weer opgeknapt . valt mij wel op dat je een sterke maag moet hebben ,al die verschillende gerechten .
    Nog een fijne tocht ,kijk al weer uit naar jullie volgende spannende belevenis
    groetjes en kusjes
    Anja ,Rudi en Femke
  3. Justin:
    8 september 2015
    Zo spannend verhaal! Gelukkig zijn jullie weer beter. Dat stukje van die monniken heb ik gezien bij 3 op reis, en nu zijn jullie daar geweest. Echt grappig om te zien. Leuk om jullie reisboek te lezen, ik ben nou al benieuwd wat er op de volgende bladzijden staat Have fun.... Neem maar een van mij
  4. Roel:
    17 september 2015
    Echt super leuk om te lezen ook wel even spannend met het zuurstof. Gelukkig goed afgelopen.

De foto's zijn om jaloers op te worden. Geniet ervan en met je club gaat het redelijk goed lange :-)