Nog maar 2,5 week!!

13 juli 2015 - Rotterdam, Nederland

Nog een kleine 3 weken en dan is het zo ver! Nog een paar dingetjes kopen en dan gaan we eindelijk onze droom waarmaken.

Wij hebben inmiddels de visums voor Rusland en China binnen, daar hoeven we in ieder geval niet meer over in te zitten. Als eerst gaan we met de auto nog gezellig met Nadine der ouders mee naar Tsjechie. Vanuit Praag vliegen we 4 augustus naar St. Petersburg waar we na een aantal dagen de transmongolie express pakken. Via Moskou, irkutsk en het baikelmeer komen we na ca 1,5 week aan in Mongolie. Hier zullen we oa overnachten in een traditionele gertent. Vanuit Mongolie gaan we weer door met de trein naar Beijing!

Daarna is alles ongepland dus voor ons ook nog een verrassing spannendddd.....

Hopelijk vinden jullie het leuk om ons te volgen, wij zullen heel veel mooie, leuke en waarschijnlijk spannende verhalen op onze site zetten.

Wij vinden het natuurlijk ook erg leuk om wat van jullie te horen via een reactie op deze site.

Groetjessss

Stephan en Nadine

1. George Verhoeff:
    13 juli 2015
    Alvast alle succes voor een schitterende en veilige reis.
  2. Carola Bakker:
    13 juli 2015
    De laatste dagen in Nederland zullen vast om vliegen met allerlei zaken die nog gedaan moeten worden én met afscheid nemen van jullie familie en vrienden! Ik wens jullie nogmaals een goede reis toe maar bovenal héél véél plezier onderweg!
  3. Marlinde:
    14 juli 2015
    Kleine broertjes worden groot en gaan ineens de wereld om! Jullie weten dat ik groot fan ben van dit idee! Ik volg jullie op de voet en kan niet wachten jullie in ons Bali huis te verwelkomen! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, maar geniet vooral nog van jullie vrienden en familie want die gaan jullie zeker missen.. Liefs xx zus
  4. Vince:
    14 juli 2015
    Heyy spannend!! Ik ga jullie volgen hoor! Succes met de laatste voorbereidingen. En Nadine: Succes met de laatste dagen werken
  5. Elise:
    14 juli 2015
    Wat een geweldige vooruitzichten voor jullie! En wat leuk voor ons om jullie wereldreis te kunnen volgen op deze manier! Heel veel plezier onderweg en een veilige reis toegewenst! xx
  6. Angèle:
    19 juli 2015
    Spannend!! Wij wensen jullie een goede reis toe, veel plezier
    en veiligheid. We vinden het heel leuk om jullie belevenissen
    te volgen. Ook groeten van Cock. xx
  7. Agnes bakker:
    7 augustus 2015
    Het eerste verhaal is opbeurend en belooft vele spannende momenten en gebeurtenissen.Wij volgen jullie op de voet.